PÅMELDING TIL KURS OG WORKSHOPS

Velkommen på kurs! Du er alltid velkommen til å starte opp hos oss når det måtte passe for deg, vi har fast plass, klippekort og drop-in. Vi har gode rabatter til deg som fortsetter på kurs, vil gå flere kurs, er ufør, student etc. Se HER.

 

PÅMELDING VIA FANENE UNDER HER - KLIPPEKORT OG UTSTYR VIA NETTBUTIKK

Om MediYoga

Det unike med MediYoga kontra annen yoga er at alle øvelsene gjøres meget rolig og innkjennende i takt med sin egen pust. Man repeterer selve øvelsen i 1-3 minutt, alt etter hva man klarer og hviler etterpå for å integrere og lære seg å hvile før man gjør neste øvelse. Øvelsene er veldig enkle, men effektive, og de kan gjøres både sittende på gulvet eller på stol, eller til og med liggende om man er så dårlig at man må ligge. Vi bruker også pusteøvelser og meditasjoner som både gjennom yogisk erfaring og klinisk forskning har dokumenterte effekter. Summen blir at deltakeren får anledning til å bli kjent med sin egen kropp, sine egne følelser, lærer å kjenne etter i egen kropp hvilke behov han/hun har. I tillegg blir man både sterkere og reduserer spenninger i kroppen. Øvelsene  påvirker både nervesystemet og hormonbalansen ved å blant annet senke påslaget av sympatikus. Totalt sett virker Mediyoga veldig stress-reduserende, gir et roligere sinn, bedre kontakt med seg selv, økt selvfølelse, bedre pust mm.

Nevrokirurgens anbefaling ved ryggvondt

Lege og forsker Ivana Hollan om MediYoga

Mirgrene, hodepine?

Hver 5te kvinne og hver 10ende mann opplever migrene. Pär har funnet en veldig god løsning som ikke krever medisin: MediYoga. Ved å praktisere MediYoga hver dag over tid har anfallene ikke bare blitt mindre men også færre. Nå lever Pär av å undervise Migrene Yoga og har så og si aldri migreneanfall lengre. 

Se intervju med Pär her og få noen gode yogaøvelser med på kjøpet.